|
|
Edu4u Admin
Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2018
|
|
|
|
Η εγκύκλιος για την ίδρυση και λειτουργία των τάξεων υποδοχής Ι ΖΕΠ |
|
Το υπουργείο παιδείας με εγκύκλιο του δίνει οδηγίες για τη διαδικασία ολοκλήρωσης της ίδρυσης και λειτουργίας Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι Ζ.Ε.Π. μέσω της Πράξης: Ένταξη Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ) στα Σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2018-2019 με κωδικό ΟΠΣ 5031893 στο Ε.Π. Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020 . Παρακαλούμε όπως προβείτε άμεσα στην έκδοση των Αποφάσεων Ίδρυσης Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι. Ζ.Ε.Π. στις σχολικές μονάδες οι οποίες αναφέρονται στους συγκεντρωτικούς πίνακες της Περιφέρειάς σας και συμπεριλαμβάνονται στην με αριθ. πρωτ. 171022/Δ2/12-10-2018 (Β΄4689) Υπουργική Απόφαση με θέμα: Ένταξη Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ), όπου δύνανται να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι ΖΕΠ. Οι Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι Ζ.Ε.Π. θα ιδρυθούν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που περιγράφονται στη με αριθ. πρωτ. : 135904/ΓΔ4/14-08-2018 (ΑΔΑ:Ω88Ζ4653ΠΣ-ΥΗΨ) εγκύκλιο, με θέμα Οδηγίες και κατευθύνσεις για την ίδρυση και λειτουργία Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) ΖΕΠ για το σχολικό έτος 2018- 2019 σε Δημόσια Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας . Οι Τάξεις Υποδοχής να ιδρυθούν στις σχολικές μονάδες στις οποίες έχουν εγγραφεί και φοιτούν μαθητές από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, παιδιά πολιτών τρίτων χωρών και προσφυγόπαιδες που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ. Σας επισυνάπτουμε πρότυπο σχεδίου απόφασης (συν. 1), το οποίο θα χρησιμοποιήσετε στις Αποφάσεις Ίδρυσης και θα αναρτήσετε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, καθώς και τη με αριθ. πρωτ. 171022/Δ2/12-10-2018 (Β΄4689) Υπουργική Απόφαση με θέμα: Ένταξη Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ), όπου δύνανται να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι ΖΕΠ. (συν. 2) ....
Η Εγκύκλιος σε μορφή pdf
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 2005 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|